Pieśniarz Cienia
KW – k6
Biegłość w broniach: prostych
- || - pancerzach: lekkich
Umiejętności klasowe:
Blef
Ciche poruszanie się
Otwieranie zamków
Przeszukiwanie
Spostrzegawczość
Nasłuchiwanie
Ukrywanie się
Unieszkodliwianie mechanizmów
Występy
Pkt. umiejętności: 6
Charakter: inny niż praworządny
Tempo wzrostu bazowej premii do ataku: średnie (jak mnich)
Rzuty obronne: jak Bard
Znajomość czarów
Ograniczona lista zaklęć:
Czary wtajemniczeń
Poziom 0:
Dłoń maga, otumanienie, otwarcie/zamknięcie, widmowy odgłos,
tańczące światła
Poziom 1:
Ożywienie liny, przebranie, leczenie lekkich ran, uśpienie, spadające piórko,
pomniejszenie osoby.
Poziom 2:
Ciemność, cisza, niewidzialność, wykrycie myśli, lustrzane odbicie, pajęczyna, gracja kota.
Poziom 3:
Leczenie poważnych ran, głęboka drzemka, zygzak atramentowego węża, unieruchomienie osoby,
wybuchające runy, ściana wiatru.
Poziom 4:
Drzwi poprzez wymiary, strefa ciszy, widmowy zabójca, czarne macki Evarda, ściana lodu, lodowa nawałnica.
Poziom 5: Koszmar, Leczenie lekkich ran (zbiorowe), przejście światem cieni, odesłanie,
przejście w ścianie, przemiana skały w błoto, utrwalenie, stożek zimna, ściana mocy.
Poziom 0 1 2 3 4 5
1 4 - - - - -
2 5 2 - - - -
3 6 3 - - - -
4 6 3 2 - - -
5 6 4 3 - - -
6 6 4 3 - - -
7 6 4 4 2 - -
8 6 4 4 3 - -
9 6 4 4 3 - -
10 6 4 4 4 2 -
11 6 4 4 4 3 -
12 6 4 4 4 3 -
13 6 4 4 4 4 2
14 6 4 4 4 4 3
15 6 4 4 4 4 3
16 6 5 4 4 4 4
17 6 5 5 4 4 4
18 6 5 5 5 4 4
19 6 5 5 5 5 4
20 6 5 5 5 5 5
Specjalne zdolności:
Spontaniczne czarowanie – od 1 poziomu przemiana dowolnego czaru na ciemność, a od 13 poziomu na przejście światem cieni
Nietykalność przez cienie – od 1 poziomu
Muzyka pieśniarza – od 1 poziomu
Nieświadomy unik – od 4 poziomu l
Spokojny umysł – od 5 poziomu
Walka dwiema broniami – 2 poziom, 6 poziom i 10 poziom
Muzyka pieśniarza:
Otępienie – występy, 3 rangi. Test występów – ST testu na wole ofiary. Otumanienie działa 1 rundę na poziom barda. Ofiary słyszące jego melancholijną pieśń przestają wykonywać aktualne czynności i siadają bądź dalej stoją, zasmucone bądź otępione. Jeśli zauważą realne zagrożenie, czar pryska. Pieśniarz podtrzymujący otępienie dostaje karę – 4 do umiejętności związanych z bodźcami zewnętrznymi.
Wywołanie tchórzostwa – występy, 3 rangi. Działa analogicznie do czaru Strach, ale trwa dopóki pieśniarz nie przestanie śpiewać i 4 tury po zakończeniu śpiewu.
Kontrpieśń – występy, 3 rangi. Kontruje zaklęcia bądź moce mające źródło w dźwięku. W każdej rundzie w której działa ta moc, Pieśniarz wykonuje test występów, a jego wynik może być wykorzystany przez ofiary zaklęcia do jego odparcia.
Sugestia – 6 poziom, 9 rang w umiejętności występy, działa jak Sugestia. Może być użyta w czasie otępienia. ST jej odparcia to 10 + modyfikator z pieśniarza z charyzmy + ½ jego poziomu.
Wywołanie przygnębienia – 9 poziom, 12 rang umiejętnosci wystepy. Pieśniarz może wpłynąć na 1 bądź więcej podmiotów na dwa poziomy tej klasy powyżej 10 poziomu. Aby zdolność działa pieśniarz musi spiewać i być słyszanym przez cele „ataku”. Wywołanie utrzymuje się do zaprzestania śpiewu i 3 tury po nim. Podmiot ataku traci dwie KW oraz odpowiednią liczbę PW, karę – 4 do trafienia i -2 do rzutów na wytrwałość. Jest to zdolnosć wpływająca na umysł.
Zbiorowa sugestia – 18 poziom, 21 rang w umiejętności występy, działa jak sugestia, ale wszystkie otępione istoty.
Ostatnio edytowany przez Ankedrax (2008-07-18 11:42:13)
Offline
Może być nawet całkiem fajny, ale wytłuść to i owo.
Offline
No wiesz, ta klasa była inspirowana Wojną Pajęczej Królowej, a konkretnie pieśniami Bae - Qeshel Halisstry Melarn oraz Nimorem Imphraezlem, nacisk stawiałem na umiejętności związane z cieniami, no i jest to klasa wprost idealna pod tancerza cieni:D
Offline
Chodzi mi o to że się tabelki ciężko czyta, popraw wygląd, a tak to klasa może być dobra, ale na razie nie mam żadnej okazji żeby wypróbować.
Offline